سردار زارع کمالی گفت: حضور بسیجیان در همه عرصه‌ها دشمنان انقلاب را خشمگین کرده است.

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد صبح امروز چهارشنبه در رزمایش سراسری جهادگران استان گفت: بسیج امروز هم در مقابل قدرت‌های استکباری و همه ظالمان جهان با قدرت و با اقتدار ظاهر شده است.

او افزود: امروز ایران اسلامی پرصلابت‌تر از گذشته فعالیت های خود را در همه عرصه ها  با اقتدار تمام با رهبری دلسوزانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب به پیش می‌برد.

او آگاه‌سازی جوانان و معرفی چهره واقعی دشمنان دین و نظام اسلامی را حائز اهمیت دانست و گفت: ما همه وظیفه داریم اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران را بین اقشار مختلف به خصوص جوانان تبیین کنیم.

سردار زارع کمالی با اشاره به اینکه حضور بسیجیان در زمینه‌های مختلف پشت این نظام را قوی‌تر کرده است، اظهار داشت: بسیجیان با تدبیر و با اقتدارو دلسوزانه در کنار مردم بوده و هستند و این همدلی را از خدمت رسانی در دوران کرونا تا کمک رسانی به مردم هنگام وقوع سیل  و .. را شاهد بودیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه در سال‌های گذشته، سیل‌های با شدت کمتر از این را در استان شاهد بودیم که تلفاتی چندین برابری داشت، اما در سیل اخیر تعداد معدودی کشته داشتیم، خاطرنشان کرد: بعد از سیل شاهد وقوع نا آرامی‌ها در سطح کشور و استان یزد بودیم، ولی با حضور بسیجیان که در میدان فعالیت کردند مانع بروز اتفاق خاصی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.