برگزاری جلسه با موضوع استقرار مجدد اورژانس هوایی میانه

فرماندار ویژه میانه گفت: بالگرد اورژانسی که در میانه مستقر بود، به دلیل نبود آشیانه، خدمات آن در میانه متوقف شد و باید مجددا مستقر شود.

مسعود سعادتی در جلسه‌ای با محوریت استقرار مجدد اورژانس هوایی میانه، با تاکید بر لزوم امدادرسانی به موقع به حادثه دیدگان، از اتمام ساخت آشیانه بالگرد برای استقرار مجدد بالگرد در این شهرستان خبر داده، گفت: این آشیانه در فاز اول با مساحتی بالغ بر ۸۰۰ مترمربع و با هزینه ۱۰ میلیارد تومان احداث شده است.

نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، با اشاره به اینکه امدادرسانی به موقع به مصدومین و مادران باردار در روستا‌ها به دلیل نبود راه مناسب و مسدود شدن مسیر‌ها در فصل زمستان، تقریبا غیرممکن است، وجود بالگرد اورژانس در میانه را پشتوانه و تکیه گاه در مواقع این چنینی توصیف کرد.

مهدی اسماعیلی تعطیلی ده‌ها خانه بهداشت در شهرستان میانه و اقماری شدن آن‌ها به دلیل تقلیل جمعیت برخی روستا‌ها را از مشکلات جدی در حوزه بهداشت و سلامت این شهرستان برشمرد.

فرمانده هوانیروز پایگاه سهند تبریز نیز در این جلسه، نتیجه بازدید از محل استقرار بالگرد در میانه را خوب توصیف کرده، خواستار رفع برخی ایرادات و نواقص شد.

سرهنگ خلبان بهروز سلیمانی، با بیان اینکه ما نسبت به استقرار بالگرد در میانه نگاه مثبت داریم، ادامه داد: با توجه به شعاع ۱۷۰ کیلومتری پرواز بالگرد اورژانس در شهرستان میانه، یقینا این بالگرد می‌تواند ناجی افراد بسیاری در این شعاع پروازی باشد و ما نامه نگاری‌ها و پیگیری در این خصوص را با مرکز انجام خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.