امام جمعه ایلام گفت: بسیج با حضور فعال خود گره‌گشای مشکلات کشور در تنگنا‌های مختلف است.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار،  امام جمعه ایلام امروز در همایش پیشگامان رهایی سربازان ولایت با حضور بسیجیان طلبه و دانشجو گفت: بسیج از همان زمان شکل گیری تاکنون در همه عرصه‌های مورد نیاز کشور نقشی تاثیرگذار و عملیاتی داشته است و حضور بسیج در دفاع مقدس، جهاد علمی، عمران و آبادانی، حوادث طبیعی و اپیدمی کرونا بی بدیل است.

وی اظهار داشت: امروز آنچه که بیشتر از گذشته متوجه قشر بسیج است فریضه جهاد تبیین و عدم سکوت و بصیرت افزایی خواص در برابر هجمه‌های دشمنان است تا نسل جوان مغلوب تهاجم فرهنگی دشمن نشود.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه شعار زن زندگی آزادی منشا از حزب منحط و کمونیستی کومله دارد افزود: عمده افرادی که ناخواسته شعار وارداتی زن زندگی آزادی را می‌نویسند بدون آنکه در عمق مفهوم و مبدا شعار توجه کنند و این شعار تاکنون هزینه‌های مادی و جانی زیادی بر انقلاب ما وارد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: حزب کمونیستی کومله که هیچ پایبندی به شرع و وحدانیت خداوند ندارند، مبدع شعار زن زندگی آزادی هستند و همه سپاه دشمن همسو با این حزب شعار زن زندگی آزادی را سر دادند در حالیکه هدف آن‌ها کرامت بخشی به زن نیست بلکه بهره کشی جنسی و لذت بردن از زن است.

وی بیان اینکه ریشه‌های تناور انقلاب در دنیا گسترانده شده است تاکید کرد: امام راحل با نگاه ژرف خود برای پاسداری از انقلاب بسیج را ابداع کرد، هرچند نگاه اول و افق دید ابتدایی ایشان از تشکیل بسیج دفاعی و سخت افزاری بود، اما بعد از جنگ رویکرد بسیج در کنار کارکرد سخت افزاری تبدیل به نگاه نرم افزاری و فرهنگی برای محفوظ ماندن کشور در عرصه‌های مختلف تغییر کرد.

وی یادآور شد: تفکر بسیجی عامل اصلی حفظ انقلاب در برابر تنش‌های دشمنان بود و همان عشق بسیجیان حافظ واقعی انقلاب است و در این برهه حساس نقش اساتید و دانشجویان بسیج برای بصیرت افزابی جوانان و نوجوانان در مقابله با هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان پررنگ و تاثیرگذار است.

برچسب ها: بسیج ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.