امام جمعه ایلام گفت: مسوولان بدانند صبر انقلابی مردم و مماشات با تعدی کنندگان به قرآن، مسجد، اموال عمومی و امنیت و آرامش جامعه حدی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار، امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار داشت: در جدیدترین حرکت، تعدادی اندک از مزدبگیران با تهدید بازاریان و کاسبان سعی در تهدید امنیت بازار و معیشت مردم دارند که باید با اتمام مدارا با هنجارشکنان، اقتدار نظام به آن‌ها نشان داده شود و بزرگان، مصلحین، اساتید، فرهنگیان و افراد تاثیرگذار نیز باید برای مدیریت وضع موجود ورود کنند.

وی افزود: دشمنان و فریب خوردگان داخلی با شعار زن زندگی آزادی که منتسب به حزب منحط و کمونیستی کومله است، کرامت و شان انسانی زن را در حد یک ملعبه و بازیچه برهنه جنسی پایین آورده اند.  

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه این حوادث اخیر هم فروکش می‌کند، گفت: کشور ما حوادث، فتنه‌ها و چالش‌های زیادی را در طول ۴۳ سال گذشته پشت سر گذاشته که بسیار شدیدتر از وقایع اخیر بوده اند و ما به لطف و حمایت امداد‌های غیبی خداوند اجازه نمی‌دهیم ایران به سرنوشت کشور‌های منطقه تبدیل شود.

وی اظهار داشت: ایران در عرصه تولید تجهیزات نظامی و دفاعی به جایگاهی بسیار بالا در سطح بین الملل رسیده که اخیرا با رونمایی از موشک دوربرد، نقطه زن و مهاجم گریز خود امنیت سپر گنبد آهنین و دفاعی اسرائیل و ناو‌های جنگی آمریکا را به مخاطره انداخته است، ولی در این جنگ ترکیبی و روایتی ذهن جوانان را شستشوی عقیدتی می‌کنند.

خطیب نماز جمعه ایلام یادآور شد: حق را وارونه جلوه دادن و انتشار مطالب باطل و ناصواب با هدف پایمال کردن جبهه حق از گذشته تاکنون بوده است که نمونه بارز آن را می‌توان در زمان معاویه و یزید مشاهده کرد که رواج شایعه و روایات غلط در مورد حضرت امیرالمومنین و امام حسین (ع) توسط دستگاه رسانه‌ای معاویه منجر به شهادت این ائمه هدی به دست خود مسلمانان شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: اکنون نیز قدرت رسانه‌ای دشمن بالاست و به مدد همین تبلیغات دروغین و باطل را حق جلوه دادن، در این ۲ ماه توسط منادیان آزادی حوادث و فجایع بی رحمانه‌ای در کشور شکل گرفت که جایگاه انسانیت را پایمال کرد و رسانه‌های فاسق خارجی با تحریک جوانان و نوجوانان فریب خورده به اهداف پلید خود می‌رسند.

وی با تقدیر از عملکرد و اقدام سپاه پاسداران در حمله به مقر‌های حزب کومله، تاکید کرد: این حرکت سپاه یکی از بهترین اقدامات در برابر تحرکات تبلیغی این حزب کمونیستی بود که در خارج از مرزها، جوانان و نوجوانان را به ایجاد آشوب تشویق می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمنان با تمام توان خود یک جنگ ترکیبی را علیه هویت دینی و ملی ایران را نشانه گرفته اند و حرمت شکنی به مساجد و اماکن مذهبی، توهین به سرود ملی و پرچم،  هویت زدایی شخصیتی افراد با نگاه جنسی و لذتی، ترویج فساد اخلاقی و ایجاد ارعاب، خشونت و نامنی از راهکار‌های آن‌ها است.

امام جمعه با اشاره به اینکه ۴۷ سرویس اطلاعاتی دنیا، اخبار ایران را رصد می‌کنند، گفت: بعضی از این کشور‌ها به طور مستقیم با روش هایی، چون آموزش، تبلیغات، وعده و وعید، پول و ساماندهی نیرو‌های فریب خورده خود وارد کارزار علیه ایران اسلامی شده اند و غیرت و همیت ایرانی را به حقارت و تمسخر کشیده اند.

برچسب ها: امام جمعه ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.