مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از افزایش ۱۶۰ درصدی پرونده‌های قاچاق سوخت در خراسان جنوبی خبر داد.

حسن‌پور گفت: از ابتدای امسال در بخش سوخت شامل نفت، گازائیل، نفت کوره، بنزین و سایر ۲ هزار و ۷۹۴ پرونده قاچاق سوخت وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شده است.

او با بیان اینکه از این تعداد دو هزار و ۷۵۰ پرونده قاچاق مختومه شده است، افزود: متهمان پرونده‌های سوخت استان به میزان یک‌هزار و ۵۳ میلیارد و ۴۶۶ میلیون و ۸۰۷ هزار ریال جزای نقدی علاوه بر ضبط سوخت مشکوفه محکوم شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی ادامه داد: در مدت مشابه سال گذشته یک هزار و ۷۲ پرونده قاچاق سوخت وارد شعب تعزیرات حکومتی شده است که یک هزار و ۶۵ پرونده مختومه شده است.

حسن‌پور با بیان اینکه متخلفان پرونده‌های قاچاق سوخت در سال گذشته به پرداخت ۱۵۸ میلیارد و ۴۷ میلیون و ۵۵۹ هزار ریال محکوم شده اند، ادامه داد: پرونده‌های وارده قاچاق سوخت امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶۰ درصد افزایش داشته است.

او در پایان تصریح کرد: روز گذشته ماموران یگان امداد شهرستان قائن در حین کنترل خودرو‌های عبوری از یک دستگاه خودروی وانت مقدار یک هزار و ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق را در دو مشک زیر بار ضایعات پسته کشف کردند که متخلفات علاوه بر ضبط سوخت‌های مکشوفه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۵۹۱ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار