مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از کشف ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک خودرو تریلر در شهرستان طبس خبر داد.

 

 حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت : مأموران پلیس امنیت اقتصادی ایست و بازرسی دیهوک شهرستان طبس در حین کنترل خودرو‌های عبوری از یک دستگاه خودرو تریلر ۱۰۰ عدد بشکه ۲۲۰ لیتری حاوی ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که زیر لایه‌ای از کود حیوانی پنهان شده بود  کشف و گزارش آن را به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان طبس برای  رسیدگی ارسال کردند.

او با اشاره به اینکه طبق مقررات حاکم، خرید، فروش، حمل و نگهداری کالای یارانه‌ای تخلف است  افزود:  شعبه پس از احضار متهم و رسیدگی‌های قانونی و احراز وقوع تخلف بر اساس مدارک و مستندات موجود در پرونده، وی را به استناد بند پ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضبط سوخت‌های مکشوفه به پرداخت  ۱۸ میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت  محکوم کرد.

 حسن پور بیان کرد: پس از ابلاغ رأی و پیگیری‌های اجرای احکام،  دادنامه صادره با رعایت تشریفات قانونی اجرا و تمام جریمه وصول شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: به موجب مقررات قانونی هر شخص که مرتکب تخلف حمل یا نگهداری کالا‌های قاچاق یارانه‌ای شود علاوه بر ضبط کالا معادل دو تا چهار برابر ارزش کالا جریمه نقدی می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.