فرماندار انار گفت: ۲۷۴ هکتار زمین برای پیشبرد طرح نهضت ملی در نظر گرفته شده است که در حال دریافت استعلامات است.

محسن صالحی در شورای اداری انار گفت: پیگیری جدی توسط ادارات شهرستان در خصوص ثبت اطلاعات در سامانه پنجره واحد انجام شود و کلیه ادارات نسبت به ارائه پیشنهادات بمنظور تفویض اختیارات ادارات استانی به شهرستانی اقدام کنند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه انار بیان کرد: دشمن میخواهد از طرق مختلف مسیر خدمت رسانی را مسدود کند.

او افزود: هدف دشمن خسته کردن مسئولین است اما روحیه امیدواری باید در بین مردم زنده نگه داشته شود.

او از نماینده مردم شهرستان‌های انار و رفسنجان درمجلس خواست : پیگیری لازم جهت تشکیل جلسه ستاد راهبردی استان در شهرستان، پیگیری جهت تسریع در تکمیل بیمارستان انار را انجام دهد.

حجت الاسلام جلالی نماینده مردم در مجلس نیز گفت: ۴۰ میلیون نفر در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کردند  و ما پرجمعیت‌ترین راهپیمایی‌ها را در ۹ دیماه و ۲۲ بهمن ماه شاهد خواهیم بود.

او بیان کرد: نسبت با سال گذشته جذب ۲ برابری قیر برای شهرستان انار را خواهیم داشت، روشنایی معابر از جمله مشکلات شهروندان است که در اعتبارات آتی دیده خواهد شد.

جلالی گفت: پیگیر جذب ارائه تسهیلات و امهال وام‌ها برای سیل زدگان و خسارت دیدگان ناشی از سرمازدگی هستیم و در خصوص اختصاص سهمیه آب خلیج فارس به انار پیگیری لازم صورت خواهد گرفت.

سرهنگ ابراهیم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گفت: جشنواره مالک اشتر در تالار شهر بمناسبت هفته بسیج برگزار می شود و نیز برنامه‌های ورزشی، گلباران قبور مطهر شهدا از برنامه‌های این هفته خواهد بود.

برچسب ها: سیل زدگان ، هفته بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار