رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین بر افزایش همکاری‌ها در راستای توسعه محصولات کشاورزی تاکید کرد.

 حسین عمیدی رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین روز سه شنبه با رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان دیدار و گفتگو کرد.

حسین عمیدی رئییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین نیز ضمن اعلام آمادگی برای افزایش توسعه صادرات محصولات کشاورزی استان به سایر کشور‌های خارجی، گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی برای افزایش مبادلات تجاری در بخش کشاورزی استان قزوین نهفته است که با فرصت‌های پیش رو می‌توان آهنگ صادرات را شتاب بخشید.

رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به چشم انداز‌های صادرات محصولات کشاورزی از استان قزوین به کشور‌های خارجی اشاره کرد و گفت: استان قزوین در این یک سال گذشته با همکاری اتاق بازرگانی توانسته با هیات‌های تجاری مختلف خارجی گفتگو کند.

وی اضافه کرد: کشت فراسرزمینی، صادرات ۱۰هزار و ۲۰۳ تن انواع محصولات باغی و صیفی از استان قزوین به کشور‌های کانادا، لهستان، روسیه، امارات، قطر و عراق و همچنین موافقت برای تبادل تجاری غلات بین قزوین و استان اولیانوفسک روسیه تنها بخشی از دستاورد‌های تجاری و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی بوده که این مهم درحال شتاب گرفتن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.