وزیر جهاد کشاورزی از روند رفع تداخل اراضی و صدور اسناد کشاورزی در استان قزوین تقدیر و تشکر کرد.

سید جواد ساداتی نژاد صبح امروز در وبینار قرارگاه مرکزی صدور اسناد و حفظ کاربری اراضی کشاورزی که با حضور روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی کشور برگزار شده بود، از جدیت و روحیه رئیس سازمان جهاد کشاورزی در اهتمام برای انجام رفع تداخل اراضی و صدور اسناد کشاورزی استان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تهیه و تدوین تقویم رفع تداخل اراضی و صدور اسناد کشاورزی در استان قزوین را ابتکاری بسیار خوب است.

به گفته وی، اینکه در استان قزوین صدور اسناد کشاورزی هر هفته بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده پیش می‌رود، اقدام بسیار مثبتی است که امیدواریم هرچه زودتر جشن سنددار شدن روستا‌ها را در کشور برگزار کنیم.

در ادامه این نشست، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز اقدامات رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در راستای رفع تداخل اراضی و همچنین صدور اسناد کشاورزی را پیشروتر از سایرین ارزیابی کرد.

رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این نشست اظهار داشت: با توجه به حجم نامه‌ها و درخواست‌های متعدد از ادارات متولی، خواهمشند است که تمامی دستورات از طریق قرارگاه صدور اسناد کشاورزی ابلاغ شود.

افلاطونی افزود: قبل از تمامی دستورات و تاکیدات قرارگاه صدور اسناد کشاورزی در مورد جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و تسریع در صدور اسناد کشاورزی، موضوعات مربوطه را در شورای حفظ حقوق بیت المال استان قزوین مطرح کرده و موارد لازم را به شهرستان‌ها ابلاغ نمود.

اسناد کشاورزی سه روستای این استان شامل رحمت آباد بزرگ، حاجی تپه و مزرعه قوشچی مربوط به شهرستان‌های بوئین زهرا، آبیک و قزوین به مساحت دو هزار هکتار و یک هزار فقره صادر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.