رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: در نظرسنجی که از بازدیدکنندگان نمایشگاه انجام شد، به طور میانگین ۹۵ درصد از بازدیدکنندگان، از نمایشگاه رضایت کامل داشتند.

منصفی راد رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: این نظرسنجی در بخش های مختلف و سوالات متعدد در بازه زمانی ۴ روز برگزاری نمایشگاه از بین مراجعان و بازدیدکنندگان انجام شده است.

وی ادامه داد: ۸۰درصد از پاسخگویان از ساعت کاری نمایشگاه، ۷۵درصد از پاسخگویان از مکان و فضای نمایشگاه رضایت داشتند، همچنین۷۲ درصد از پاسخگویان وضعیت حجاب و عفاف در نمایشگاه را مناسب ارزیابی کردند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه۷۲ درصد از پاسخگویان از کیفیت محصولات ارائه شده در نمایشگاه رضایت داشتند گفت: قریب به ۷۴ درصد از پاسخگویان اذعان داشتند که برپایی نمایشگاه هایی از این نوع در تبلیغ و ترویج خرید کالای ایرانی موثر است.

منصفی راد تأکید کرد: ۷۴درصد از پاسخگویان از نحوه برخورد مسئولین و عوامل اجرایی برگزاری نمایشگاه و ۹۱ درصد نیز از برخورد غرفه داران رضایت داشتند.

 وی رضایت بازدیدکنندگان از نحوه اطلاع رسانی در خصوص برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و مدت زمان برگزاری نمایشگاه را به ترتیب ۵۱ و ۴۷ درصد عنوان کرد.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اذعان داشت: با بررسی نتایج نظرسنجی، ۴۱ درصد از پاسخگویان نیز اذعان داشتند که محصولات نمایشگاه نو و جدید بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.