مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: ترویج روحیه خودباوری در کشور در گرو تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

امیر دریادار دوم رضا عباسی در یادواره شهدای شهر جلفا گفت: برای ترویج و نهادینه ساختن روحیه خودباوری در میان مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان لازم است تا دستاورد‌ها و پیشرفت‌های عظیمی که در طول چهار دهه گذشته به دست آمده است تبیین شود.

وی ادامه داد: خودباوری یکی از مولفه‌های موفقیت و پیروزی هر ملت است و از جمله حوزه‌هایی که در نتیجه تلاش‌های متخصصان داخلی به موفقیت‌های بزرگی دست یافته حوزه نیروی دریایی است؛ پیش از انقلاب اسلامی جزئی‌ترین تعمیرات مستقیم توسط بیگانگان انجام می‌شد اما امروز با خودباوری و تلاش مداوم به تولید تجهیزات کاملا راهبردی همچون زیردریایی و ناوشکن دست یافته‌ایم.

امیر عباسی به ضرورت تبیین و پاسخگویی به سوالات نسل جدید تاکید کرد و یادآور شد: یکی از مواردی که به خوبی برای جوانان تشریح نشده و درنتیجه شبهاتی پدید آورده است، مسئله دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران است.

وی همچنین به تلاش رسانه‌های معاند برای تطهیر خاندان منحوس و فاسد پهلوی اشاره و اظهار کرد: بسیاری از سران عالی‌رتبه رژیم پهلوی از جمله «اسدالله علم» در خاطراتشان صراحتا به فساد و بی‌کفایتی شاه و خانواده سلطنتی اذعان کرده‌اند که این موارد باید برای جوانان بازخوانی شود تا چهره واقعی این رژیم را از زبان سران آن بشناسند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی تصریح کرد: امروز دشمنان با تمام امکانات خود به دنبال وارونه نشان دادن حقایق و تخریب ارزش‌ها و باور‌های ما هستند و مقابله با این توطئه نیازمند اقدام جهادی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.