جمع آوری اتباع غیر مجاز خارجی در شهر ری در دستور کار پلیس قرار گرفت .

فرمانداری شهرستان ری با اعلام خبر آغاز جمع آوری اتباع غیرمجاز در این شهرستان گفت ارزان بودن اتباع غیرمجاز باعث شده کارفرمایان بدون توجه به ضوابط و مقررات و بدون هیچ‌گونه استعلامی به بکارگیری این افراد اقدام کنند.

سرهنگ جلیلیان تاکید کرد ارتکاب جرائم به دست برخی از این اتباع پلیس جمع آوری اتباع غیرمجاز را در دستور کار خود قرار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
شما رو بخدا این مهاجرین بی خاصیت افغان را جمع کنید والله مملکت ظرفیت به اندازه ایرانی ها ندارد چه برسد به این موجودات کجای دنیا مهاجر اینجوری رو اون هم در این جمعیت میپذیرن؟ اینها برای مملکت ما چه دستاوردی جز بالابردن جرم و جنایت ، زشت کردن چهره شهرها و سلب آسایش از مردم با گدایی و دستفروشی و غیره .. حتما باید ناموس یکی از مقام مسئولین توسط این ها مورد عنایت قرار بگیرد تا به فکر بیفتن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
شما رو بخدا این مهاجرین بی خاصیت افغان را جمع کنید والله مملکت ظرفیت به اندازه ایرانی ها ندارد چه برسد به این موجودات کجای دنیا مهاجر اینجوری رو اون هم در این جمعیت میپذیرن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
این فیلم مربوط به شهرری نیست و شهرری در حال حاضر شاهد جرائم عمده ای از سوی این افراد نیست اینها اکثرا به شغل کارگری و بنایی و امثالهم مشغول هستند