نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: با تلاش‌های انجام شده مجوز احداث ۵۰۰ هکتار گلخانه برای شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان صادر شد.

احمد راستینه به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین اقداماتی که در حوزه کشاورزی شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان انجام گرفت توسعه احداث گلخانه‌ها بود.

وی افزود: در زمانی که مجلس یازدهم شروع به کار کرد مجموع سطح زیرکشت گلخانه‌ای استان ۳۰ هکتار بود، اما امروزه قریب به ۵۰۰ هکتار یا مجوز گلخانه صادر شده و یا در دست صدور مجوز است.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: طرح گلخانه‌ای شیدا را داریم که بالغ بر ۳۰۰ هکتار است و در شهرستان بن می‌باشد که خوشبختانه تمام کار‌های اداری و سرمایه گذار مشخص شده اند و در روز‌های آتی کلنگ زنی می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: مجموع گلخانه‌ای شهرکیان حدود ۷۵ هکتار از آن صادر شده و در روز‌های آتی یکی از واحد‌های گلخانه‌ای آن کلنگ زنی می‌شود.

راستینه عنوان کرد: در موضوع آبیاری‌های تحت فشار و یارانه دولتی برای اصلاح شبکه آبیاری در دستور کار قرار گرفت و بهره مندی از سد‌های کشاورزی که در سال‌های گذشته ایجاد شده بود، ولی شبکه زیر سد ایجاد نشده بود کار‌های بزرگی انجام گرفت.

وی بیان کرد: توسعه گلخانه در حوزه انتخابیه از اقدامات مطلوب در زمینه کشاورزی بو. ده که می‌تواند منجر به اشتغالزایی و فرصت شغلی برای منطقه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار