رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: پیگیری نیاز‌های مردم به ویژه در حوزه سلامت از دغدغه‌های اصلی مسئولان این دانشگاه است.

دکتر سید وحید حسینی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز امروز در نشست هم اندیشی با مدیرکل بهزیستی فارس با بیان اینکه پیگیری نیاز‌های مردم به ویژه در حوزه سلامت از دغدغه‌های اصلی مسئولان دانشگاه است، نسبت به همکاری مجموعه سلامت استان با سازمان بهزیستی در جهت ارتقای روند خدمت رسانی به مردم، اعلام حمایت کرد.

او با قدردانی از پیگیری مدیرکل بهزیستی استان فارس در زمینه خدمت رسانی به مردم به ویژه قشر نیازمند جامعه تصریح کرد: همکاری و بهره گیری از توانمندی‌های دیگر سازمان‌های مرتبط با حوزه سلامت به منظور توسعه خدمت رسانی در مناطق مختلف استان، به ویژه مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر‌ها از اولویت‌های مهم مجموعه سلامت فارس محسوب می‌شود.

نحوه پوشش خدمات و پیگیری نگهداری بیماران نیازمند، بیماران اعصاب و روان مزمن به ویژه افراد بلاصاحب، از دیگر محور‌های صحبت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این دیدار بود.

محمدرضا هوشیار مدیرکل بهزیستی فارس نیز در این نشست ضمن قدردانی از همکاری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به بیان دغدغه‌ها و چالش‌های مجموعه بهزیستی پرداخت.

در این نشست هم اندیشی مقرر شد پس از بررسی‌های کارشناسی نسبت به انعقاد تفاهم نامه مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اداره کل بهزیستی استان، خدمات رسانی سلامت محور در مناطق کم برخوردار توسعه یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار