مدیر برق چابهار گفت: ۲۶۱ واحد از طرح یک‌هزار واحدی چابهار که یکی از وعده‌های رییس جمهور در ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی و کپر نشین این شهرستان در حال ساخت است، برقرسانی شد.

رامین غیاثی   اظهارداشت: طرح شهرک یک‌هزار واحدی در راستای مطالبات و فرامین مقام معظم رهبری و دستور ویژه رییس جمهور در سفر شهریور ماه پارسال به چابهار مبنی بر ساماندهی حاشیه نشینی در این شهرستان در راستای کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و کپرنشین حاشیه چابهار در حال ساخت است.

وی ادامه داد: در فاز اول این طرح ۲۶۱ واحد ساخته شده که با توجه به اهمیت موضوع با تلاش کارکنان امور شبکه توزیع برق چابهار این واحد‌ها به صورت کامل برقرسانی شد.

مدیر امور برق چابهار بیان کرد: احداث ۲.۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۳.۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب پنج دستگاه پست هوایی از جمله اقدامات انجام شده جهت برق‌رسانی به این تعداد واحد بوده است.

وی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده در فاز نخست این طرح ۴۵ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال بوده است، گفت: این طرح در قالب چهار فاز انجام می‌شود، که به موازات اجرای هر فاز شبکه برق آن احداث خواهد شد.

غیاثی در خصوص واگذاری انشعاب به این تعداد واحد سکونتگاهی گفت: سازمان مسکن و شهرسازی متولی اجرای این طرح است که باید نسبت به خرید و نصب اشتراک این تعداد واحد سکونتگاهی اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار