در سفر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به سیستان و بلوچستان، عملیات اجرایی ۳۰ هزار متر مربع آسفالت در معابر روستای امیر آباد زابل پایان یافت.

 نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازدید میدانی که از حاشیه شهر چابهار داشت به سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: بدنبال دستور رئیس جمهور در سفری که به استان داشته است موضوع ساماندهی حاشیه شهر در دستور کار قرار گرفت و اکنون موضوعات در حال پیگیری و انجام است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: علاوه بر این، در محله امیر آباد ۴۵ هزار متر مربع زیرسازی انجام شده و کار کفسازی با پازل با حجم ۵ هزار متر مربع نیز در حال انجام است.
بیک مداح گفت: اعتبار طرح ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی حاشیه شهر زابل در فاز نخست مبلغ ۱۷۷ میلیارد ریال است.
وی با بیان اینکه بیش از هزار نفر از این اقدامات بهرمند خواهند شد افزود: بخشی از توسعه شهر‌ها در رسیدگی به حاشیه شهر‌ها است و از این رو این فعالیت‌ها دارای اهمیت است.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین به اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حاشیه شهر چابهار اشاره کرد و گفت: در این طرح ۱۵۰ هزار متر مربع زیر سازی انجام شده و ۱۵۰ هزار متر مربع آسفالت نیز در حال انجام است.
بیک مداح همچنین ادامه داد: در حاشیه شهر چابهار ۳ پارک محله‌ای نیز ایجاد خواهد شد.
وی گفت: مردم نقش محوری را در مراحل مختلف اجرای کار دارند، که همکاری و همراهی بسیار خوب مردم نشان از اراده برای رفع نازیبایی‌ها از حاشیه شهر‌ها دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار