قهرمانان و مدال آوران ورزشی خراسان جنوبی تجلیل شدند

قهرمانان و مدال آوران ورزشی خراسان جنوبی در جشن بزرگ فرهنگی و ورزشی «همه هواداران ایران» در سالن همایش فرهنگسرای شهر بیرجند تجلیل شدند.

 

در آستانه برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر جشن بزرگ فرهنگی و ورزشی «همه هواداران ایران» با حضور مسئولان اداری، سازمانی و جامعه ورزشی خراسان جنوبی در سالن همایش فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار شد.

در این جشن از ۵۶ مدال آور ورزشکار خراسان جنوبی در رقابت‌های جهانی، آسیایی، بین المللی و المپیاد استعداد های برتر و همچنین رؤسا، نایبان رئیس و مربیان این رشته‌های ورزشی تجلیل شد.

خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این مراسم گفت: مراسم تجلیل از مدال‌آوران، مربیان و فعالان عرصه‌های مختلف ورزشی از سوی اداره‌کل با مشارکت دستگاه های اجرایی پیش از شیوع ویروس منحوس کرونا هر ساله برگزار می‌شد که امسال پس از وقفه سه ساله در جهت هواداری از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر با عنوان جشن بزرگ همه هواداران ایران با رویکردی متفاوت برگزار شد.

او افزود: برگزاری اینگونه مراسم علاوه بر ایجاد امیدآفرینی‌ در ورزشکاران، پویایی و دلبستگی در مربیان و تلاش خستگی‌ناپذیر دست‌اندرکاران هیئت‌های وررشی، می‌تواند از لحاظ معنوی نیز تأثیرگذار و بسترسازی مناسبی برای توسعه ورزشی و اجتماعی باشد.

خسروی تصریح کرد: ورزشکاران با مقام آوری در میادین مختلف ورزشی به جنبه‌های معنوی آن نیز توجه دارند و  با کسب مدال‌های خوش رنگ خود در رقابت‌های مختلف ورزشی به دنبال خوشحالی هم‌شهریان خود هستند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه وجه مشترک شهدا به عنوان قهرمانان اصلی همیشه مورد توجه و عنایت جامعه بزرگ ورزش و جوانان بوده است، ادامه داد: این عزیزان به عنوان یک جامعه مرجع و الگو، از عزیزترین گوهر وجودی خود گذشتند تا امروز ورزشکاران ما بتوانند با امنیت و آرامش در میادین مختلف ورزشی ایفای نقش کنند.

او با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ پس از گذشت دوران بسیار سخت بیماری کرونا سال پر فروغی برای ورزش کشور و استان بود، تصریح کرد: این افتخار را داریم که ورزشکاران و قهرمانان ما با توجه به تمامی مشکلات و محدودیت‌های اعتباری و همچنین قربت جغرافیایی و دوری از مرکز در مسابقات بین المللی، آسیایی و همچنین سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور حضور فعالانه و مقتدرانه‌ای داشته باشد.

خسروی با اشاره به کسب مدال های‌رنگارنگ ورزشکاران تأکید کرد: شاهد افتخار آفرینی و کسب مدال های رنگارنگ این عزیزان بودیم و خراسان جنوبی در تمامی این مسابقات به ویژه المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور جایگاه خوبی   را پیدا کرد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه ورزشکاران اعزامی ما در رشته شمشیر بازی قهرمان کشور شدند و در رشته تیر اندازی با کمان تیم استان مقام سوم را به خود ختصاص داد، ادامه داد: یکی از ورزشکاران ما آقای خداپرست مدال طلا و عنوان پدیده مسابقات را در کشور به خود اختصاص داد که با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونان از این عزیز تجلیل شد.

او بیان کرد: همچنین در رشته دوچرخه سواری نیز یکی از دختران ورزشکار ما مقام سوم کشور را از آن خود کرد و در رشته تیراندازی به اهداف پروازی یکی دیگر از دختران ورزشکار ما جایگاه دوم و مدال نقره را به خود اختصاص داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.