مسابقات سراسری شنا مسافت کوتاه جام ولایت امام رضا علیه السلام امروز با برتری تیم استخر شهید هاشمی نژاد مشهد در سالن کارگران این شهر پایان یافت.

گرایلی مسئول برگزاری مسابقات شنا جام ولایت امام رضا (ع) کشور گفت: در این دوره از مسابقات ۱۸ تیم از سراسر کشور با شرکت بیش از ۱۵۰ شناگر به مدت دو روز از دیروز در دوره سنی ۱۵-۱۷ سال و بالای ۱۸ سال در هجده ماده انفرادی و دو ماده تیمی با هم به رقابت کردند.

او افزود: در پایان این رقابت‌ها تیم استخر شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات سراسری رسید و تیم‌های هیئت شنای البرز و هیئت شنای نیشابور نیز به ترتیب به رتبه‌های دوم و سوم این رقابت‌ها دست یافتند.

مسئول برگزاری مسابقات شنا جام ولایت امام رضا (ع) کشور ادامه داد: از ماده‌های انفرادی در رشته ۲۰۰متر آزاد ۱۵ تا ۱۷ سال آقایان عباس زاده و گرشاسپی هردو از هیئت شنای استان البرز و آقای سلامتی استخر هاشمی نژاد مشهد مقدس به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این رده را کسب کردند.

گرایلی بیان کرد: در رشته ۲۰۰ متر آزاد ۱۸ و بالای ۱۸ سال نیز مهمان نواز و فرید مهر هر دو از استخر هاشمی نژاد مشهد و خرمی از هیئت از شنای نیشابور نیز رتبه‌های برتر این ماده را به دست آوردند.

او تصریح کرد: در رشته ۱۰۰ متر کرال پشت ۱۵ تا ۱۷ سال آقای سام از استخر شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس آقای میر سمیعی از هیئت شنای استان البرز و آقای نادری از هیئت شنای استان مرکزی نیز به ترتیب اول تا سوم شدند.

مسئول برگزاری مسابقات شنا جام ولایت امام رضا (ع) کشور تاکید کرد: میر منتهایی از استخر نور منطقه ۶ تهران و آقایان بکیان و قنبرزاده هردو نفر از استخر هاشمی نژاد مشهد مقدس به ترتیب در رشته ۱۰۰ متر کرال پشت بالای ۱۸ سال رتبه‌های برتر را کسب کردند.

گرایلی اظهار کرد: در رشته ۵۰ متر قورباغه ۱۵ تا ۱۷ سال نیز آقایان مطاعی و میرشاهی هر دو از استخر شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس و آقای هاجری از استخر نور شهر تهران نیز به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم این رده را به دست آوردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.