مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تعداد حامیان ایتام و کودکان محسنین استان را ۳۴ هزار و ۴۵۰ نفر اعلام و گفت: این افراد از ۴۷۰۰ یتیم و ۸۱۰۰ فرزند محسنین حمایت می‌کنند.

پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۱۲ هزار و ۸۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت : از این تعداد ۴۷۰۰ نفر یتیم بوده و ۸۱۰۰ نفر در شمار فرزندان محسنین هستند.

وی تعداد حامیان استان را هم ۳۴ هزار و ۴۵۰ نفراعلام و تصریح کرد: با وجود این تعداد حامی، هر یتیم و فرزند محسنین در استان حدودا سه حامی دارد.

ترکمانه میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان ایتام و فرزندان محسنین را در هفت ماهه امسال ۴۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: این مبالغ مستقیما به حساب خود ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به حجم کمک‌های صورت گرفته می‌توان گفت که حامیان به‌طور میانگین ماهانه حدود ۹۵۰ هزار تومان به ایتام و ۲۲۰ هزار تومان به فرزندان محسنین استان کمک نقدی و غیرنقدی کرده‌اند.

ترکمانه با بیان اینکه کف و سقفی برای میزان کمک حامیان وجود ندارد، گفت: به‌طور معمول کمترین کمک این حامیان در ماه حدود ۵۰ هزار تومان است.

این مسئول در خصوص نحوه ثبت‌نام حامیان جدید گفت: افرادی که در این زمینه متقاضی هستند می‌توانند به دفاتر کمیته امداد و یا سامانه www.ekram.emdad.ir مراجعه کرده و حامی فرزندان یتیم و یا محسنین شوند.

وی افزود: از حامیان تقاضا داریم صرفاً فرزندان ایتام را مورد تفقد قرار نداده و عنایتی هم به حمایت از فرزندان محسنین داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تمام کمک‌های صورت گرفته به ایتام و فرزندان محسنین، جدای از مستمری ماهانه و کمک‌های دیگر این نهاد به خانواده ایتام و محسنین است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.