مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: تعداد خانه های خالی در استان ۵۹۶۰ شامل می‌شود که ارزش ریالی آن‌ ۷۹ میلیارد تومان است. 

احمدرضا مدبرنیا مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: تعداد خانه‌های خالی در استان ۶۴۶۰ مورد بود که در حال حاضر و پس اعتراض و انجام اصلاحیه به ۵۹۶۰ مورد رسیده است.

او افزود: تعیین مالیات برخانه‌های خالی در حال طی مراحل دادرسی است. مودیان نیز تا یک ماه پس از دریافت پیام مالیات خود فرصت دارند برای اعتراض به سیستم مراجعه و آن را ثبت کنند. هفته گذشته یک دوره آموزشی نیز برای آن‌ها برگزار شد، اما اگر ابهاماتی همچنان باقی مانده، مودیان می‌توانند با سامانه ۱۵۲۶ تماس بگیرند.

مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی ادامه داد: کسانی که مالیات آن‌ها مورد تایید است، باید مراحل وصولشان انجام شود و مالیات خود را پرداخت کنند؛ در صورت عدم پرداخت، عملیات اجرایی اخذ مالیات برای آن‌ها انجام خواهد شد.

مدبرنیا بیان کرد: آمار خودرو‌های لوکس کشوری است و هنوز به صورت استانی اعلام نشده است. البته ما تقاضا کردیم اطلاعات خودرو‌های لوکس تفکیکی را به ما ارائه بدهند. در حال حاضر برای هر مودی دارای خودروی لوکس پیامک ارسال شده که نسبت به پرداخت مالیات خود اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.