مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های معلولان استان در محل این اداره کل برپا شد.

علی نصیری اظهار داشت: این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۴:۰۰ در اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری برپا است و تلاش می‌شود تا در سطح شهر مکانی را برای جانمایی نمایشگاه دائمی توانمندی معلولان استان مشخص کنیم تا این قشر به عرضه و فروش محصولات خود بپردازند.

وی افزود: نمایشگاه توانمندی و دستاورد‌های معلولان استان به همت موسسات خیریه و مراکز غیر دولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی ایجاد شد.


بیشتر بخوانید


نصیری اضافه کرد: امسال نزدیک به دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در تبصره ۱۶ و همچنین ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در تبصره ۱۸ برای توسعه و تکمیل طرح‌های اشتغالزایی در استان تخصیص داده شده است.

وی گفت: تا کنون یک هزار و ۹۲۰ نفر از مددجویان زیر پوشش بهزیستی در تبصره ۱۶ و ۳۰۰ نفر نیز در تبصره ۱۸ به بانک‌های عامل استان برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی معرفی شده اند.

نصیری اظهار داشت: تعهدی که امسال سازمان بهزیستی در راستای اشتغال قرار است انجام دهد نزدیک به دو هزار و ۴۰۰ نفر می‌باشد که از این تعداد تاکنون برای یک هزار و ۸۰۰ نفر محقق شده و بقیه نیز در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات بلاعوض اشتغال پایدار به مددجویان، پیگیری قانون ۳ درصد استخدام آنان، پرداخت سهم بیمه خویش فرمایی و و کارفرمایی و پرداخت جبران کارایی از جمله اقداماتی است که از سوی این دستگاه در استان صورت می گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.