معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از رایگان شدن طرح آموزش فیلم سازی بلند مدت سینمای جوانان در خوزستان خبر داد.

سیدامین سپهریان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در جهت گسترش عدالت آموزشی دوره‌ی آموزشی ۷ ماهه فیلم سازی در خوزستان رایگان شد و نیز با هدف بهره‌برداری مطلوب‌تر از این امکان و همچنین استقبال متقاضیان؛ آزمون دوره ۷ ماهه فیلم‌سازی در استان خوزستان و ۹ استان دیگر، جمعه ۴ آذرماه برگزار خواهد شد.

او می گوید: انجمن سینمای جوانان اهواز قصد دارد دوره‌ی پیش رو را در سه کلاس با زمان بندی متفاوت برگزار نماید؛ که یک کلاس مختص هنرآموزان شاغل و شهرستانی برای سهولت حضور در کلاس‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد. بر این اساس داوطلبان شرکت در این آزمون که تاکنون موفق به نام­‌نویسی در این آزمون نشده‌اند، می‌توانند از فرصت تمدید شده یک هفته‌ای استفاده نمایند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: دوره‌ی آموزشی ۷ ماهه فیلم سازی سینمای جوانان در سه گام و با آموزش دروس مورد نیاز فیلم‌سازی شامل کارگردانی عکاسی، فیلم نامه نویسی، فیلم برداری، صدابرداری، تدوین و... برگزار خواهد شد و مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون دوره ۷ ماهه فیلم‌سازی در دفتر اهواز، تا پایان روز پنجشنبه ۳ آذرماه تمدید شده و آزمون مربوطه روز جمعه ۴ آذرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

به گفته او سینمادوستان گرامی می‌توانند جهت ثبت نام به انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر اهواز مراجعه یا با شماره‌های ۰۹۳۷۴۴۹۰۱۷۷ و ۰۹۱۶۰۶۴۰۲۹۹ تماس حاصل نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.