نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: ورودی‌های شهر شهرکرد مناسب نیست، هماهنگی‌ها را در این راستا انجام و برای زیبا شدن ورودی‌های شهر برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: در زمان مدیریت سابق دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص پارکینگ طبقاتی بیمارستان کاشانی مصوباتی انجام شد، مدیریت شهری اجرای این طرح را پیگیری کند.

احمد راستینه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهرکرد با بیان اینکه هنر شهردار تامین منابع پایدار برای شهر است، گفت: ورودی‌های شهر شهرکرد مناسب نیست، هماهنگی‌ها را در این راستا انجام و برای زیبا شدن ورودی‌های شهر برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس با بیان اینکه کمک به ورزش همگانی با توسعه جاده سلامت، اصلاح معابر برای رفت و آمد معلولان، برج‌های دوقلو و احیای دشت شهرکرد در دستور کار قرار بگیرد، افزود: طرح احیای دشت شهرکرد با هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی مصوب و قرار شد با دبیری فرماندار شهرستان اجرا شود که انتظار می‌رود شهردار نیز هرچه زودتر طرح خود را در راستای انجام این عملیات ارائه دهد.

راستینه افزود: برج‌های دوقلوی شهرکرد باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مشکل ترافیک در شهرکرد اشاره کرد و گفت: در زمان مدیریت سابق دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص پارکینگ طبقاتی بیمارستان کاشانی مصوباتی انجام شد، مدیریت شهری اجرای این طرح را پیگیری کند و کمبود‌ها را ارائه دهد.

وی در پایان به مصوبات جلسه اخیر در خصوص مسائل شهری با استاندار اشاره کرد و گفت: در این جلسه اجرای هر چه زودتر کمربندی ۱۵ خرداد، تعیین تکلیف برج‌های دوقلو، اجرای ۲ تقاطع غیرهمسطح با همکاری قرارگاه خاتم، اجرای تقاطع غیرهمسطح با زیرگذر و روگذر در مقابل قطب صنعتی و متعهد شدن راه و شهرسازی برای پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های محله منظریه مصوب شد.

راستینه افزود: طرح جامع شهری شهرکرد تا ۲ الی ۳ ماه آینده اعلام می‌شود پس تا آن زمان مطالعات، نیازمندی‌ها و خواسته‌هایتان را شناسایی و به راه و شهرسازی اعلام کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار