فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: همزمان با هفته بسیج ۳۹۱ عنوان برنامه در سطح شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

  محمدرضا نخعی در نشست خبری با رویکرد تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: نام بسیج همواره یادآور بهترین و ارزشمندترین مردمان تاریخ تا به امروز بوده که بخش زیادی از ناامنی‌های کشور را حل کرده‌اند و متعاقباً بسیج و فرهنگ بسیجی سپر بلای مردم و نظام اسلامی بوده است. هرچه از عمر پربرکت بسیج می‌گذرد اهمیت و کارایی این مجموعه ارزشی و انقلابی آشکارتر می‌شود.

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان با اشاره به اینکه همزمان با هفته بسیج ۳۹۱ عنوان برنامه در سطح شهرستان زاهدان برگزار می‌شود، گفت: در طول هفته بسیج ۵۲ دیدار و سرکشی از خانواده شهدا خواهیم داشت که از اولویت‌های مجموعه ناحیه زاهدان است.

وی گفت: توزیع دو هزار بسته معیشتی، ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر، بهداشتی و پوشاک، برگزاری مسابقات بومی و محلی ورزشی در سطوح مختلف اقشار بسیج، افتتاح ۴۰ پایگاه مقاومت در سطح محلات، ادارت و اقشار سطح شهر زاهدان، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری ۴۵ نشست تبیینی و روشنگری با رویکرد جهاد تبیین، برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ۱۹ محله، ویزیت رایگان در ۹ مرحله کم‌رخوردار، استقرار یک یونیت دندانپزشکی رایگان ویژه محرومان، برپایی ۲۰ میز خدمت در سطح شهر زاهدان و همایش بزرگ چند ده هزار نفری با حضور سخنران کشوری به مناسبت سالروز بسیج ده‌ها میلیونی از مهمترین عناوین برنامه‌ریزی شده برای این هفته در زاهدان است.

نخعی بیان کرد: یکی از کار‌های جهادی، عمرانی و سازندگی مجموعه ناحیه مقاومت بسیج زاهدان طرح آبرسانی روستای "منزلاب" است که در سه فاز طراحی شده و دو فاز آن آماده بهره‌برداری است. همچنین در طول هفته بسیج ۱۸۰ گشت محله‌محور در زاهدان خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: مجموعه بسیج خواهران با تشکیل کارگاه مادرانه، همسرانه و دخترانه با ۱۳ عنوان برنامه و کارگاه‌های ویژه دختران در حوزه فضای مجازی و مقابله با تهدیدات فرهنگی در شبکه‌های اجتماعی برگزار خواهد کرد. کارگاه‌های عفاف و حجاب با ۸ عنوان برنامه و ۶ مورد کارگاه پیرامون مباحث جمعیت و فرزندآوری نیز برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: بسیجیان ما با رویکرد جهادی احداث ۱۱ مدرسه را از سال گذشته آغاز کرده‌اند که دو مورد آن تاکنون افتتاج شده و ۹ مدرسه از‌ای تعداد در طول هفته بسیج افتتاح می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار