فرمانده انتظامی شهرستان خاش از دستگیری شرور ۵۲ ساله که با تیراندازی به سمت شهروند خاشی موجب رعب و وحشت عموم شده بودند در اقدام ضربتی ماموران انتظامی این شهرستان خبرداد.

سرهنگ حبیب رازدار گفت: در پی اعلام یک مورد تیر اندازی به طرف شهروندی در یکی از محلات شهر اسماعیل آباد خاش موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور به موقع ماموران پلیس در صحنه مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با اسلحه کلت به سمت شهروندی تیراندازی و از صحنه متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: در این راستا با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط ماموران پلیس در نهایت، عامل ۵۲ ساله این تیراندازی شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در یکی از محلات شهرستان دستگیر شد و از وی ۲ قبضه سلاح کلت، ۳ تیغه خشاب و ۹ عدد فشنگ جنگی کشف گردید.

سرهنگ"حبیب رازدار" با بیان اینکه علت و انگیزه این تیراندازی را اختلاف قبلی عنوان نمود خاطر نشان کرد؛ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش افزود: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان و اراذل و اوباش مقابله می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار