دادستان کل کشور در محل نگهداری دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در مشهد حضور یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور گفت: همانگونه که رهبری معظم فرمودند اینگونه اقدامات ضد‌انسانی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

او با اشاره به تلاش بی‌وقفه دشمن برای ویرانی ایران اسلامی گفت: شاهد یک جنگ تمام عیار ترکیبی علیه مردم ایران هستیم، اما آن‌ها همواره از استقامت و پایمردی این ملت بزرگ شکست خورده‌اند و این بار نیز مایوس خواهند شد.

دادستان کل کشور با اشاره به روحیه جهادگر مردم ایران ادامه داد: صدام می‌خواست ظرف یک هفته تهران را فتح کند، اما در کنار ابرقدرت‌های جهان ۸سال زمین‌گیر شد.

منتظری بیان کرد: دشمن برای این آشوب‌ها از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی و تقسیم کار کرده بود، اما آحاد ملت فهیم و با بصیرت ایران راه خود را از آن‌ها جدا کردند و همین مطلب دشمن را درمانده و عصبانی کرده است.

او ضمن تسلیت به مناسبت شهادت ۲ تن از مدافعان امنیت در مشهد تصریح کرد: همانگونه که رهبری معظم فرمودند اینگونه اقدامات ضد‌انسانی بی‌پاسخ نخواهد ماند و دستگاه قضایی در راستای مجازات عوامل چنین جنایت‌هایی انشاالله به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

گفتنی است در این بازدید دادستان کل کشور به‌همراه محمد‌حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان‌رضوی و جمعی از مقامات قضایی، انتظامی و امنیتی؛ با حضور در بخش‌های مختلف محل نگهداری اغتشاشگران دستگیر شده با تعدادی از آن‌ها از جمله فردی که به تاسیسات مخابراتی آسیب رسانده بود و یا فردی که با پوشش خانواده در تجمعات به شهروندان و رهگذران آسیب رسانده بود، گفتگو و بر اجرای دقیق ضوابط، قوانین و مقررات تاکید کرد.

براین اساس محمد‌حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مشهد با تشریح اقدامات انجام شده از کار جهادی و تلاش مضاعف نیرو‌های انتظامی، نیرو‌های اجرایی، امنیتی، بسیجیان دلاور و قضات در مسیر برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد و گفت: رمز موفقیت ما حضور مقتدرانه مردم در صحنه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.