فتاح در سفر به استان یزد، از تخصیص ۵۵ میلیارد تومانی بنیاد برای کمک به رفع محرومیت از این بخش خبر داد.

آقای سید پرویز فتاح  گفت: با توجه به محرومیت این بخش و اهتمام بنیادمستضعفان برای رفع محرومیت از آن، در این سفر اعتباری معادل ۵۵ میلیارد تومان برای این منطقه اختصاص یافت.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به تخصیص ۵ میلیارد تومانی این بنیاد برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه،گفت:بنیاد مستضعفان علاوه بر تسهیلات قرض‌الحسنه، مبلغ یک میلیون تومان را به خانواده‌های محروم این بخش اهدا می‌کند.

او با بیان اینکه بنیاد مستضعفان تامین ۵ دستگاه آب شیرین‌کن و احیای ۳۵ رشته قنات در این بخش را در دستور کار دارد، گفت: ما همچنین برای بهبود وضعیت تامین آب و آبرسانی به این بخش، اجرا و تکمیل پروژه آبرسانی امام علی (ع) را با اعتباری معادل ۲۰ میلیارد تومان عهده‌دار شدیم.

فتاح با اشاره به احداث ۱۰۰ واحد مسکونی در این بخش توسط بنیاد مستضعفان، گفت:  بنیاد یک دستگاه آمبولانس را به شبکه بهداشت و درمان این بخش اهدا می‌کند و علاوه بر آن نیز نسبت به تجهیز خانه‌های بهداشت و مراکز درمانی این بخش اقدام خواهد کرد.

رئیس بنیاد مستصفان گفت: احداث ۲ زمین چمن مصنوعی و کمک به اجرای روکش آسفالت برخی از محورهای مواصلاتی و همچنین مرمت ابنیه تاریخی این بخش، از دیگر مصوبات سفر فتاح به آسفیچ بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار