سخنگوی ایران ایر گفت: سقف قیمتی در بلیت های پروازهای جام جهانی وجود دارد و تا روز گذشته بلیت این مسیر در سایت وجود داشت اما استقبال چندانی از آن نشد.

حسام قربانعلی گفت:  پرواز از کیش به دوحه  از هفته گذشته برای دیدن بازی های  تیم ملی راه اندازی شده و ایران  ایر هم بلیت این مسیر را در سایت خود بار گذاری کرده است.

به گفته سخنگوی ایران ایر  نرخ پروازها در مسیر رفت از کیش حداقل ٨ میلیون تومان و در مسیر برگشت حداقل قیمت ٣ میلیون تومان ‌است که قیمت بلیت بستگی به عوامل مختلف تغییر می‌کند. 

او می گوید: سقف قیمتی بلیت این مسیرها بین ۱۴تا ۱۵ میلیون تومان است و طبق دستور وزیر راه وشهرسازی نرخ بلیت این مسیرها  بیش از این قیمت نخواهد بود. 

قربانعلی گفت: بلیت این مسیر  در سایت موجود است  و استقبال چشم گیری از این مسیر نشده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
دلت خوشه کو پول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
چجوری حساب کردین چهل کیلومتر راه تا قطر هشت میلیون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اولا ما پولش نداریم داشتیم برای همچین تیمی که بلد نیس سرود ملی رو بخونه حروم نمی کردیم اینا که الان دارن اینطوری حرف می زنن برای اینه که دیدن خیلی ضایع که یه خارجی کی روش از ایران دفاع کرد ولی اینا مثل ماست بشیین واگرنه اینا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
حالا اگه مسیر از دوبی به قطر یا ترکیه به قطر بود حسابی استقبال میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تورا بخدا بشینید توی خونتون فوتبال نگاه کنید. بیخودی بازار سیاه بلیط درست نکنید. پول اضافه اگر دارید به خانواده های بی بضاعت کمک کنید اگر واقعا شیعه اثنی عشری هستید
آخرین اخبار