حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: فراخوان دشمنان و ایادی آنان برای ترغیب کسبه به تعطیلی بازار، با هشیاری بازاریان متدین، راه به جایی نبرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت:شاهد فراخوان وسیع اغتشاشگران بودیم، بازیگران اصلی این صحنه ها استکبار و صهیونیسم بین الملل و مزدوران آنها در منطقه هستند و این مساله روشن است.

وی بیان کرد که بصیرت آحاد جامعه و همراهی نکردن با این هنجارشکنان نکته ای است که رهبر معظم انقلاب و مسوولان بر آن تاکید دارند.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه در این فراخوان دشمنان قصد داشتند بدنه بازار و کسبه را وارد میدان کنند و در برابر نظام اسلامی قرار دهند، تاکید کرد: در جای‌جای شهرها و استان ها کسبه متدین با برنامه اغتشاشگران همراهی نکردند.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی با اشاره به اینکه عواملی به دنبال اعتصاب زورکی و به تعطیلی کشاندن مغازه ها با تهدید و ارعاب بودند و کسبه تهدید شدند که اگر تعطیل نکنند داراییشان به آتش کشیده می شود، ادامه داد: دشمنان خواستند الگوگیری از اول انقلاب داشته باشند، البته الگوگیری ناقص.

وی بیان کرد: بازاریان انقلابی به اعتبار دستور مرجعیت و به جهت مسوولیتی که خودشان احساس کردند مغازه ها را تا ۶ ماه تعطیل کردند که به دلخواه خودشان بود، زیرا امام راحل مرجع و پیشوای انقلاب دستور داده بودند و کسبه از باب وظیفه دینی دست به این کار زدند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ابراز داشت: کسبه در دوران انقلاب به بسیاری از زندانیان و خانواده هایشان رسیدگی می‌کردند و از مال خود می گذشتند، در حالی که اکنون به مزدوران آمریکا گوش نمی دهند و این اشتباه در تحلیل و عمل دشمنان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.