حجت‌الاسلام شریفی نیا با بیان اینکه آمریکا امروز ایران قوی را عاملی برای عدم اجرای سیاست نظم نوین جهانی‌شان می‌دانند، گفت: باید مسائل را برای نسل جوان امروز بازگو کرد.

حجت‌الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نمازجمعه با بیان اینکه دشمن گروهی از اوباش را با دلارهای نفتی آل صعود مسلح شده و در ایذه، اصفهان و برخی نقاط کشورمان حوادث تروریستی صورت دادند، ابراز کرد: جوانان بسیجی و نیروی انتظامی فداکار برای اینکه مردم کسب و کارهایشان تعطیل نشده و جامعه دچار رعب و وحشت نشود، جان خودشان را فدا می‌کنند لذا باید قدردان شهدای امنیت باشیم.

 

وی با بیان اینکه خانواده‌ها باید بسیار مراقب جوانان باشند، افزود: امروز دشمنان به دنبال فریب جوانان ما هستند و حتی دانش آموزان ما را مورد هدف قرار داده‌اند لذا باید با فضا سازی های درست و روشنگری برای جوانان، مسائل را بازگو کنیم.

 

امام جمعه آرادان با بیان اینکه امروز جنگ ما با دشمنان جنگ نرم است چرا که دشمنان می‌دانند از عهده جنگ رزمی با ایران اسلامی بر نخواهند آمد، بیان داشت: امروز جنگ ما جنگ ترکیبی و رسانه‌ای است و دشمنان تلاش دارند تا از طریق جنگ ادراکی و شناختی، ذهن‌ها را عوض کنند و مسائل را به گونه‌ای بیان کنند که گویا در نظام اسلامی هیچ خدمتی انجام نشده است در حالی که خدمات و پیشرفت‌های فراوانی در گوشه و کنار کشورمان رخ داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.