مرکز فناوری شهید پازوکی با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و سپاه قائم آل محمد (عج) استان راه‌اندازی می‌شود.

تفاهم‌نامه‌ای بین پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و سپاه قائم آل محمد (عج) استان منعقد شده و به امضای علی حقیقی‌اصل، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و مصطفی خانی مسؤول معاونت جهاد علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان رسید.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در آیین امضای این تفاهم‌نامه اظهار کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه، همکاری‌های مشترک طرفین در عرصه علم و فناوری توسعه خواهد یافت.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به نقش مهم مراکز فناوری و ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت و با بیان اینکه پتانسیل جوانان در مسیر علمی و فناوری بسیار زیاد است، افزود: می‌توان با حمایت از جوانان، این سرمایه‌ها را در مسیر صحیح هدایت کرد.

مصطفی خانی، مسؤول معاونت جهاد علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز گفت: سپاه از همه ظرفیت‌های خود برای حمایت از ایده پردازان استفاده می‌کند تا فناوران و جوانان کشور به خودباوری برسند و در جهت رفع نیاز‌ها و مسائل استان و کشور گام بردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار