فلاح با بیان اینکه در استان سمنان شرکت‌های تولید محتوای انیمیشن نداریم گفت:جوانانی که علاقه مندبه راه اندازی این موسسات هستند از سمت ارشاد مورد حمایت قرار می‌گیرند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  گفت: در رویدادهایی  این چنینی که با هدف های تولید محتوای غنی و تاثیر گذار برگزار می شود در جهت دهی افکار جوانان بسیار موثر خواهد بود و همانطور که در این رویداد شاهد بودیم جوانان به دنبال ساخت انیمیشن های سازنده هستند ، در مقابل فضایی که دشمن به دنبال ساخت بازی های تخریب کننده است.

وی با اشاره به برگزاری رویداد های تولید محتوا توضیح داد: نیاز امروز کشور تقویت تولید محتوای تاثیر گذار است در حالیکه جوانان ما دریای استعداد هستند و در حال برداشتن گام های اولیه در زمینه تولید محتوا هستند، اما قطعا تولیدات آنها با حمایت لازم قابلیت تبدیل شدن به آثار فاخر را دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بیان کرد: رویکرد تبدیل استان سمنان به مرکز تولید محتوای دینی و ارزشی به عنوان یک شعار از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان انتخاب شده و در شورای فرهنگ عمومی استان مورد توافق همه دستگاههای اجرایی قرار گرفته است، لذا همه دستگاهها پای کار هستند و برگزاری این رویدادها نیز از مصادیق همکاری همه دستگاهها برای تولید آثار فاخر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار