مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ساعات این طرح در مجموع ۳۰ ساعت است و می‌تواند شروعی بر جذب مخاطب و استعدادیابی تعریف شود.

فلاح گفت: طرح «آموزش رایگان هنر برای همه» در حال برگزاری است تا در بیشتر نقاط استان به ویژه در مناطق محروم و حاشیه شهرها برای علاقه‌مندان کلاس برگزار شود.

وی افزود: سامانه ثبت نام در این طرح باز است و علاقه‌مندان می‌توانند ثبت نام کنند و اگر در هر منطقه تعداد ثبت نام کنندگان به ۲۰ نفر برسد استاد مربوط تعیین می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه طرح «آموزش رایگان هنر برای همه» در همه نقاط استان به جز شهر سمنان برگزار می‌شود گفت: فقط مراکز بهزیستی و حاشیه نشین شهر سمنان از این طرح بهره‌مند می‌شوند و از دستگاه‌های مرتبط درخواست همکاری دارم که این طرح به نتایج خوبی برسد.

فلاح گفت: هدف اصلی طرح «آموزش رایگان هنر برای همه» جذب جوانان به هنر است. آموزشگاه‌ها و انجمن‌های سینمای جوانان در برقراری ارتباط با جوانان و جذب آنان تلاش کنند.

وی افزود: ناآرامی‌های اخیر کشور ریشه در کم‌کاری دستگاه‌های فرهنگی در تامین نیازهای جوانان دارد و باید این کاستی برطرف شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: سال گذشته ۴۵ فیلم در استان ساخته شد که بیشتر آن‌ها فیلم کوتاه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار