اگر به حل کردن معما‌های تصویری چالشی علاقه مندید مطلب زیر را از دست ندهید.

 باید بدانید که معمای تصویری می تواند به خوبی مهارت ها وتوانائیهای فردی و شناختی شما را محک بزنند، علی الخصوص توانائیهایی همچون بینایی، دقت و نیز تمرکز شما.تعداد بسیاری کمی از شرکت کنندگان می ‌توانند در زمان مشخص شده ۵ ثانیه‌ای، خطای موجود در آزمون شناسایی اشتباه مراسم ازدواج را شناسایی کنند.

بیشتربخوانید

آزمون شناسایی اشتباه مراسم ازدواج

با توجه به آنچه در سطور بالا گفته شد، آیا برای محک زدن تیزبینی و دقت و تمرکز خود آماده اید؟ آزمون شناسایی اشتباه مراسم ازدواج از جمله سوالات تصویری است که شما برای ارائه پاسخ و رمزگشایی آن، از توانائیهای شناختی و مهارت های دیدن، تمرکز کردن و … به نحو احسن استفاده کنید.

در تصویر آزمون شناسایی اشتباه مراسم ازدواج شما با تصویری از یک مراسم ازدواج مواجه خواهید شد. افرادی در این مراسم حضور دارند. شاید در نگاه اول همه چیز عادی باشد، اما یک خطای فاحش در تصویر دیده می شود. آن را باید شناسایی کنید.
 
به نظر شما اشتباه و خطای تصویر آزمون شناسایی اشتباه مراسم ازدواج چیست؟ تحلیل شما و دلیل شما چیست؟ اگر آماده هستید به تصویر آزمون شناسایی اشتباه مراسم ازدواج نگاهی بیندازید. به گفته طراح این سوال تصویری، فقط یک فرد نابغه واقعی می‌تواند در زمان مشخص شده ۵ ثانیه‌ای پاسخ را بیابد. بیایید تصویر را مرور می‌کنیم.

تست تصویری

.

.

.

.

آیا پاسخ را پیدا کردید؟ اگر در زمان ۵ ثانیه شما خطای موجود در تصویر آزمون شناسایی اشتباه مراسم ازدواج را پیدا کردید باید به شما تبریک گفت. شما نکته سنج و تیزبین هستید و می‌توانید کارآگاه خوبی باشید. اما اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، اشکالی ندارد. آزمون شناسایی اشتباه مراسم ازدواج سبب ورزش مغز شما شده است. در بلند مدت انجام این آزمون‌ها شما را نیز نکته سنج و تیزبین خواهد نمود. بهتر است باز شانس خود را برای یافتن پاسخ امتحان کنید.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه مراسم ازدواج: 

شاید برخی عروس پیر را خطای این تصویر بدانند. اما واقعیت این است که چنین ازدواج هایی ممکن است به هر دلیلی اتفاق بیفتد. اشتباه در دستان زن همراه عروس و داماد دیده می شود.آوردن آناناس به عنوان هدیه عروسی خیلی عجیب است. شاید اشتباه تصویر در همین نکته باشد. برخی به شش انگشتی بودن کشیش و سه انگشتی بودن پیرزن هم اشاره کرده اند.

پاسخ تست

امیدوارم از آزمون شناسایی اشتباه مراسم ازدواج استفاده کرده باشید. 

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

اهمیت بازی های فکری

 ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

منبع: چشمک

برچسب ها: معمای تصویری ، معما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
این تصویر از یدونه بیشتر خطا داره اکه جواب عجبب بودن اناناس دست مهمان عروسی است
چهره متعجب کشیش بانگاه کردن به انجیل دستش که ازاون هم عجیبتره.