مدیر حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و ۳۱۴ هزار و ۵۱ مسافر امسال توسط ناوگان مسافری جابجا شده اند .

مدیر حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و ۳۱۴ هزار و ۵۱ مسافر سالجاری توسط ناوگان مسافری تحت نظارت این اداره‌کل جابجا شدند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد ۲۲ درصد را نشان می‌دهد.

احسان کاظمیان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:جابجایی مسافران در جنوب سیستان و بلوچستان توسط ۱۸۸ هزار و ۷۵۰ سفر انجام شده است.

وی با بیان اینکه فروکش کردن کرونا، جابجایی مسافران در ایام اربعین حسینی و همچنین دهه پایانی ماه صفر، رعایت توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی عوامل حمل و نقل و مسافران باعث افزایش تعداد سفر بوده است، افزود: سیاست این اداره کل، حمل ایمن مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت‌ها و ناوگان عمومی انجام می‌شود.

مدیر حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم‌اینک ۲ پایانه مسافری در حوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان در شهرستان‌های ایرانشهر و چابهار فعال است.
وی با بیان اینکه هم اینک ۳۹ شرکت مسافربری ۷۶۵ راننده در حوزه حمل و نقل مسافر در جنوب استان فعالیت می‌کنند، گفت: تلاش می‌کنیم تا با افزایش ارائه خدمات، شرایط ارتقای سطح خدمات به مسافران از جمله رعایت مسائل ایمنی، بهداشتی و کاهش توقف‌ها در طول مسیر، شاهد رشد سفر‌های بین شهری و افزایش بیش از پیش جابه‌جایی مسافر با ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار