معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۵۲ کیلومتر آسفالت حفاظتی شامل فوگسیل،چیپ سیل،اسلاری سیل امسال در سه محور جکیگور- قصر قند، چابهار- راسک - سرباز و ایرانشهر - بزمان - مسجد ابوالفضل انجام شد.

علی بامری اظهارداشت: با توجه به‌ خرابی روکش آسفالت این محورها در جهت ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای و تسهیل در امر تردد،عملیات روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل این محور در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

وی ادامه داد: این اداره‌کل علاوه‌بر آسفالت حفاظتی محورهای مذکور اقدام به لکه گیری ۴۷۷ کیلومتر از محورهای شریانی و اصلی جنوب استان با مصرف ۲ هزار و ۶۶۵ تن آسفالت کرد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه موضوع راه‌ها با توجه به نقش و اهمیت آن در رشد و توسعه، همواره مورد توجه ویژه این اداره کل قرار دارد، چراکه بهبود وضعیت این بخش زیربنایی می‌تواند به نوعی تضمین کننده اقتصاد منطقه باشد، گفت: این اداره کل امسال همچنین با استفاده از ۱۴ هزار و ۵۲۰ آسفالت اقدام به روکش تقویتی در سه محور نیکشهر - ایرانشهر،پل سرباز - کافه بلوچی و محور مرزی ریمدان کرد.

وی تاکید کرد: اجرای عملیات ساخت، بهسازی، نگهداری و روکش آسفالت به منظور افزایش ضریب ایمنی و در راستای محرومیت زدایی در محورهای جنوب استان از مهمترین اقدامات این اداره‌کل در حوزه راهداری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار