وزارت خارجه روسیه، اوکراین را به سوء استفاده از هر فرصت به منظور جلب حمایت‌های بیشتر غرب برای خود متهم کرد.

وزارت خارجه روسیه در واکنش به موضوع سقوط دو موشک در خاک لهستان که شب گذشته رخ داد، اعلام کرد که اوکراین از هر فرصتی برای سرزنش روسیه و تقویت حمایت های غرب برای خود استفاده می کند.

طبق گزارش خبرگزاری نووستی، وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای تأکید کرد: میزان و سرعت اتهام زنی های نمایندگان رژیم کی یف علیه روسیه نشان می دهد که مقامات اوکراین از هر فرصتی برای اتهام زنی علیه روسیه و تلاش برای تقویت حمایت غرب از خود استفاده می کنند، در حالی که واقعیت می گوید زلنسکی حامیان خود را خسته کرده است، کما اینکه اطلاعات اولیه نشان داده است که مسئول این حادثه خود اوکراین بوده است.

وزارت خارجه روسیه واکنش علنی برخی از کشورهای عضو ناتو به حادثه موشک ها را افتضاح توصیف کرد و توضیح داد که رسانه های خارجی ادعاهای کذبی را منتشر کردند که در آن بدون تمایل به درک و توضیح شرایط، روسیه را عامل سقوط موشک در خاک لهستان معرفی کردند.

وزارت دفاع روسیه نیز شب گذشته پس از انتشار خبر مربوط به سقوط دو موشک در خاک لهستان اعلام کرد که نیروهای این کشور هیچ حمله ای را در نزدیکی مرزهای اوکراین و لهستان انجام نداده و تصاویر منتشر شده برای بقایای این موشک ها هیچ ارتباطی با تسلیحات روسی ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
عملکرد این دراک ریاست اوکراین زلنسکی نا خداگاه ذهن انسان یاد کتب تاریخی هدایت میگردد که در زمان حضرت سلیمان رجال حاکم یهود از جادوگری تا کودتا و حتی بکار گیری سحر جادو و اجنه جهت تحریک بقیه بر علیه سلیمان نبی ع اقدام کردند اما شکست خوردند چون مکرو مکرالله خیرالماکرین چون هرانچه اراده خداوند هست واقع میگردد نه انچه ملایق اراده نمایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
روسیه باید به اوکراین هشدار بده از هیروشیما درس عبرت بگیره و دست از توطئه و فتنه گری علیه روسیه ورداره
آخرین اخبار