مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: رعایت استاندارد‌ها در واحد‌های تولیدی، بازاری مطمئن و پویا را برای تولیدکنندگان ایجاد می‌کند.

هاشم علایی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات واحد‌های تولیدی در راستای انطباق محصولات با مقررات استاندارد و احساس مسئولیت در قبال حقوق مصرف کنندگان و استمرار تولید با کیفیت در شرایط تحریم گفت: رعایت استانداردها، بازاری مطمئن و پویا را برای تولیدکنندگان ایجاد می‌کند.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل در ادامه بازدید‌های هفتگی از واحد‌های تولیدی تحت پوشش استان اردبیل، در شش ماهه نخست سال جاری از خطوط تولید و آزمایشگاه‌های مستقر در ۲۴ واحد تولیدی به همراه کارشناسان اداره کل بازدید به عمل آورده است.

علایی می‌گوید: یک محصول زمانی ماندگار است که کیفیت مورد انتظار مشتری را تامین کند و واحد تولیدی زمانی به برند مطلوب می‌رسد که هم نیاز مصرف کننده و هم توسعه پایدار را مد نظر قرار دهد و رمز ماندگاری برند محصولات، به روز آوری فناوری تولید و ارتقاء کیفیت می‌باشد.

او تصریح کرد: اداره کل استاندارد استان اردبیل همواره در کنار واحد‌های تولیدی و خدماتی بوده و با افتخار، حمایت از تقویت تولیدات و رفع موانع و توسعه استانداردسازی در استان را سرلوحه فعالیت‌ها قرار داده است.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل همچنین برای برگزاری نشست‌های تخصصی استاندارد و کیفیت برای رفع مشکلات واحد‌های استان اعلام آمادگی کرد و همچنین مشارکت مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی را در دوره‌های آموزشی و تدوین استاندارد‌های ملی و هم فکری با شرکت‌های دانش بنیان را در راستای ارتقاء کیفیت محصولات خواستار شد.

علایی از ابتدای سال از خطوط تولید و آزمایشگاه واحد‌های تولیدی و خدماتی از جمله سبزدشت، ذوب آهن، باطری سازی سبلان، آب معدنی برکت، هفت آسمان سبلان، آرتا پلاست، آرتاویل تایر، بتن آماده فرخی، بتن مجید خلخال، بتن محمدزاده، پروفیل خلخال، مقوا سازی خلخال، آرد سازی قزل ارس، آرد سازی مشگین، اسباب بازی تامین سامان آسیا، روغن ترمز به پارس گستر، سردخانه ترابی مشگین، سردخانه مشگین، فرآورده‌های سیب زمینی مشگین، آب معدنی آمورف، شیرین نوش اردبیل گستر، نوید علم و مهارت، شیرآلات آرسا و موزائیک سازی فرهاد بازدید و طی آن پروانه تائید صلاحیت مدیر کنترل کیفیت و پروانه کاربرد علامت استاندارد را اعطا کرده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.