مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به یک هزار و ۸۹۵ نفر از مددجویان کمیته امداد استان و سایر اقشار نیازمند پرداخت شده است.

 روح‌اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این صندوق در بخش‌های مختلف اظهار کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه و معوض خود را با هدف گره‌گشایی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر نیازمندان پرداخت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به یک هزار و ۸۹۵ نفر از مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر اقشار نیازمند پرداخت شده است، اضافه کرد: بیشترین تسهیلات پرداختی در زمینه‌های حمایتی و کارگشایی، اشتغال و خودکفایی و مسکن بوده است.

وی با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان در ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه، افزود: مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد از طریق سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت در کنار ترویج سنت قرض‌الحسنه زمینه کمک و تامین منابع برای رفع نیاز خانواده‌های عزیز تحت حمایت را بیش از پیش فراهم می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: در طول فعالیت بیش از ۶ ساله صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان، خیران نیک اندیش همواره در گره‌گشایی از مشکلات خانواده‌های عزیز تحت حمایت پیشقدم بوده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی محبی
۲۳:۱۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
باسلام چگونه ماهم بتوانیم ازطرح وام استفاده کنیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی محبی
۲۳:۱۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
باسلام چگونه ماهم بتوانیم ازطرح وام استفاده کنیم