مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

یک هزار حامی جدید برای حمایت از ایتام زنجانی جذب شدند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: یک هزار حامی جدید در پویش «نذر امسال من حمایت از یک یتیم» جذب شدند.

روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  با بیان اینکه اجرای پویش «نذر امسال من حمایت از یک یتیم»  تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: در قالب این پویش حمایت از ایتام عزیز و فرزندان محسنین انجام می‌شود.

وی افزود: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: مردم نیک اندیش زنجان می توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir تماس با تلفن گویای ۳۳۱۱۶ و ستاد اکرام ایتام به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیرحضوری یا از طریق مراجعه به دفاتر ۱۴ گانه این نهاد و مراکز نیکوکاری سراسر استان حمایت مادی و معنوی از فرزندان تحت حمایت این نهاد را عهده دار شوند.

صالحی با بیان اینکه در حال حاضر چهار هزار و ۶۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، گفت: قریب به ۳۱ هزار حامی در قالب این دو طرح با کمیته امداد همکاری دارند.

وی با بیان اینکه با همکاری حامیان دریافتی ایتام و فرزندان محسنین افزایش یافته است، اضافه کرد: خوشبختانه با همکاری بسیار خوب حامیان، دریافتی ایتام در استان زنجان به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و فرزندان عزیز محسنین به ۷۵۰ هزار تومان رسیده است.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
حقوق معوق یازده ماهه پرسنل سازمان همیاری زنجان چی شد؟