دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران بر لزوم استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی در طرح یاریگران زندگی تاکید کرد.

علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گلوگاه، گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد و انجمن معتادان گمنام جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰ و جمعیت همیاران سلامت استان می‌توانند در برنامه پیشگیری از اعتیاد، بازتوانی، امید آفرینی و نشاط در جامعه هدف کمک بسزایی کنند.

او افزود: یکی از مهمترین و جدی‌ترین آسیب‌های اجتماعی در گستره سیاسی و جغرافیایی دنیا، بحث موادمخدر و گرایش مردم و بویژه جوانان به سمت مواد مخدر است که یکی از تهدیدات اصلی در جامعه بشری محسوب می‌شود.

شیرازی با تاکید بر افزایش توانمندی‌ها و آگاه‌سازی خانواده‌ها و دانش‌آموزان در هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در آموزش و پرورش، گفت: گسترش آگاهی در مبارزه با مصرف موادمخدر، نیازمند همکاری و مساعدت تمامی مردم و مسئولین به‌ویژه سازمان فراگیر آموزش و پرورش می‌باشد.

او افزود: پیشگیری و خودمراقبتی از آسیب‌های ناشی از سوء مصرف موادمخدر و روانگردان‌ها زمینه‌ساز تعالی و پرورش استعداد‌ها و توانمندی‌های فرزندان برومند ایران اسلامی در راه توسعه و آبادانی کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.