رئیس پلیس امنیت اقتصادی ایلام از کشف مقادیر قابل توجهی انواع کالای قاچاق در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ایلام خبر داد.

سرهنگ  مهدی کیانی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام گفت:در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالا‌های ممنوعه، کنترل و رصد قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار، انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی و در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، پس از هماهنگی قضائی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان و شناسایی و بازرسی از محل‌های دپو، اقلامی شامل ۱۳۰۰ قلم پوشاک، ۱۶۵ قلم لوازم خانگی، ۳۰ هزار و ۸۸۰۰ نخ انواع سیگارت، یک تن مواد خوراکی قاچاق، را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام بیان کرد: ارزش ریالی کالا‌های کشف شده برابر اعلام کارشناسان، بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است که در این راستا ۷ نفر متهم دستگیر و بهمراه پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ کیانی عنوان داشت: قاچاق کالا خصوصا کالا‌های مورد نیاز شهروندان که امنیت و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد خط قرمز پلیس بوده و پلیس با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجار شکنان را نخواهد داد.

وی در پایان ازمردم خواست چنانچه با فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.