به مناسبت آغاز هفته بسیج فرماندهان سپاه شهدا با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه امروز در جمع فرماندهان سپاه شهدای استان، با اشاره به نقش بسیج در جامعه گفت: بسیج به این دلیل در کانون توجه قرار دارد که فراگیر و مردمی است و نقش حساس در تعاملات اجتماعی، سیاسی، نظامی و امنیتی ایفای نقش می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، حضور جدی بسیج را در مراکز علمی خواستار شد و افزود: تعامل و همکاری بسیج با نهاد‌ها و سازمان‌ها بهترین عامل ترویج فرهنگ اسلامی بسیج است.

امام جمعه ارومیه در ادامه با بیان اینکه خدا محوری، تکلیف محوری، ایثارگری، ولایت مداری، دشمن شناسی و حضور جدی در همه صحنه‌های انقلاب از جمله ویژگی‌های بسیج است.

وی اظهارداشت: با برنامه ریزی اساسی در منطقه می‌توان ابهت بسیج را در کل جهان نشان داد و این امر میسر نمی‌شود مگر اینکه عملکرد بسیج ثبت و ضبط بشود و در اختیار همه قرار بگیرد.

اجرای بیش از  ۳ هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در آذربایجان غربی

سرهنگ مرتضی کاظمی، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای استان نیز در این مراسم به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در استان پرداخت و گفت: امسال به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۳ هزار عنوان برنامه در استان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: هفته بسیج فرصتی که ما از طریق رسانه‌ها هم خدمات بسیج و هم ظرفیت‌های تشکیلات مردم پایه بسیج را برای ایفای نقش‌های مردم بیان شود و توسعه پیدا کند. امروز برای تحقق همه جنبه‌های مردم‌سالاری دینی  بیش از هر زمان دیگر ما نیاز داریم حضور مردم به ویژه جوانان در عرصه‌های مختلف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.