پایان مرحله استانی اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر در اذربایجان غربی

مدیر هنر و ادبیات سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: برترین های مرحله استانی اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر در آذربایجان غربی مشخص شدند.

پورحین گفت: برترین های مرحله استانی اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر در آذربایجان غربی امروز در حسینیه ثارالله ارومیه مشخص شدند.

مدیر هنر و ادبیات معاونت فرهنگی هنری سپاه شهدا می گوید: این جشنواره که به مناسبت چهل و سومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد، در قالب تولید سرود، آکاپلا (همخوانی بدون موسیقی)، بازخوانی سرود و ایده (نماهنگ و اجرای پاتوقی) برگزار می‌شود.

به گفته وی اولین دوره جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر اوایل بهمن امسال، با انتشار فراخوان دریافت آثار آغاز به کار کرد و در استان آذربایجان غربی ۲۵۵ اثر از ۲۰۰ گروه دریافت شد که از بین آن‌ها ۱۵۷ اثر مورد داوری قرار گرفتند.

پورحسین گفت: از میان آثار دریافتی ۲۰ اثر با نظر هیات داوران به مرحله استانی راه یافتند که در بخش انتخاب داوران، ۱۰ گروه سرود برتر در مرحله اول، در استان آذربایجان غربی انتخاب می‌شوند و از بین این ۱۰ گروه، یک گروه به عنوان نمونه انتخاب و به سطح کشوری راه خواهد یافت.

مدیر هنر و ادبیات سپاه شهدای آذربایجان غربی می گوید: پس از برگزاری بخش استانی جشنواره، از میان گروه‌های منتخب، اجرای ۵ گروه اول ضبط و در ایام نوروز ۱۴۰۱ از شبکه‌های استانی سیمای آذربایجان غربی برای جمع آوری آرای مردمی پخش خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۹:۱۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
به به به بچه های گروه ما