معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: در مسابقات فرهنگی هنری که در سال تحصیلی گذشته برگزار شد، دانش آموزان استان ۶۰ رتبه برتر کشوری کسب کردند.

حجت الله نریمانی در نشست هم اندیشی کارشناسان فرهنگی هنری، فعالیت‌های اردویی و مدیران کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان، یکی از برنامه‌های این حوزه را برگزاری سلسله جلسات توجیهی حوزه‌های مختلف به منظور، تشریح و تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی عنوان کرد.

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از فعالیت ۲۹ کانون فرهنگی تربیتی در سطح استان خبر داد و گفت: با همکاری کلیه دست اندرکاران در حوزه فعالیت‌های فرهنگی هنری و اردویی توفیقات خوبی کسب شده و کردستان در این حوزه حرف برای گفتن دارد.

او با اشاره به شیوع کرونا و تاثیر پذیری اقدامات کلیه حوزه ها ، از جمله تعطیلی فعالیت های حضوری فرهنگی هنری در طول دو سال گذشته، گفت : با تلاش همکاران، فعالیت های این حوزه با بهره گیری از ظرفیت های موجود از جمله فضای مجازی پیگیری و دستاوردهای خوبی هم کسب شد.

 وی یکی از فعالیت‌های خوب این حوزه را برگزاری مسابقات فرهنگی هنری نریمانی کرد و گفت: دانش آموزان مستعد استان در این رقابت‌ها موفق به کسب ۶۰ رتبه برتر کشوری اول تا سوم در رشته‌های مختلف کسب کردند.

 معاون پرورشی و فرهنگی استان هدف جلسه امروز را تشریح و تبیین سیاست‌های ابلاغی این حوزه برای سال تحصیلی جاری عنوان کرد و گفت: در این نشست برنامه حوزه‌های مختلف اداره فرهنگی هنری و فعالیت‌های اردویی و کانون‌ها تبیین می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.