فرماندار زرند با حضور در شرکت آب منطقه‌ای کرمان با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل دیدار و پیرامون مشکلات مربوط به حوزه آب در شهرستان گفتگو نمود.

فرماندار زرند با بیان اینکه کشت گلخانه‌ای راهی مطمئن در مدیریت مصرف و صرفه جویی آب و برون رفت از بحران کم آبی و افزایش بهره وری از منابع آبی برای تولید محصولات باکیفیت کشاورزی است؛ بر ضرورت حل مشکلات تامین آب مورد نیاز گلخانه‌ها تاکید نمود.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار با حضور در شرکت آب منطقه‌ای کرمان با رشیدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات مربوط به حوزه آب در شهرستان گفتگو نمود.

فرماندار زرند در این دیدار با اشاره به کاهش کمی و کیفی منابع آب و به تبع آن کاهش عملکرد محصول پسته در شهرستان، تصریح کرد: بایستی نگاه ویژه‌ای به واحد‌های تولیدی بخش کشاورزی خصوصا توسعه کشت‌های گلخانه‌ای که از بهره وری اقتصادی بالایی برخوردار هستند داشته باشیم.

او با بیان اهمیت ترویج و گسترش فرهنگ درست استفاده کردن از آب کشاورزی و آموزش بین کشاورزان بر ضرورت حل مشکلات تامین آب مورد نیاز گلخانه‌ها تاکید نمود.

رشیدی نیز حل مشکلات مربوط به حوزه آب بخصوص مسائل مرتبط با جلوگیری از تصرف حریم رودخانه‌ها و برداشت غیرمجاز از بستر رودخانه ها، چاه‌های غیرمجاز و حفظ منابع آب را با همکاری هر چه بیشتر فرمانداری دانست.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که دریجانی رئیس اداره امور منابع آب، محمدی مدیر جهاد کشاورزی و ایرانمنش نماینده گلخانه داران شهرستان نیز حضور داشتند در خصوص بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی مباحثی مطرح و در خصوص مشکلات تامین آب واحد‌های تولیدی بخش کشاورزی خصوصا گلخانه‌ها بحث و تبادل نظر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار