فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری یک متهم تجاوز به عنف در پوشش مسافرکش در شهرستان میناب خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر تجاوز به عنف توسط یک جانی تحت عنوان مسافرکش در شهرستان میناب و متواری شدن متهم، شناسایی و دستگیری متجاوز به عنف بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سردار جعفری گفت:طبق اظهارات شاکی، متهم با یک دستگاه خودروی پراید سفید شیشه دودی سوژه‌های خود را تحت عنوان مسافرکش سوار و با برداشتن دستگیره و قفل کردن درب‌های خودرو، به محلی از پیش تعیین شده در جنگل‌های اطراف میناب منتقل و با تهدید به قتل به آن‌ها تجاوز می‌کرد.

او گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کارآگاهان خبره پلیس آگاهی تشکیل و پس از انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت خودرو و مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه متجاوز به عنف در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار جعفری با بیان اینکه نیروی انتظامی با قاطعیت با مجرمان و اخلالگران نظم عمومی برخورد می‌کند، گفت:شهروندان و مردم قدرشناس استان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشابه و مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

او گفت: شهروندان برای تردد‌های شهری و بین شهری به ویژه در ساعات پایانی شب از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر تاکسی و اتوبوس‌های شهری استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.