سردار جعفری گفت: اعضای یک باند که در پوشش خودرو‌های مسافرکش طلا‌های زنان بندرعباسی را سرقت می‌کردند، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف طلاجات زنان در پوشش خودرو‌های مسافرکش در سطح شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان هرمزگان قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


سردار جعفری افزود: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان و پس از چند روز تعقیب، مراقبت و گشت زنی‌های پنهان، متهمان سابقه دار شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

او با بیان اینکه متهمان دارای سوابقی از جمله سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف و فرار از زندان هستند، گفت: افراد دستگیر شده به آدم ربایی و سرقت به عنف طلاجات زنان (۳ فقره سرقت در استان هرمزگان و ۲ فقره  سرقت در یکی از استان‌های همجوار) اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: شهروندان در تردد‌های روزانه به ویژه در ساعات پایانی شب دقت بیشتری داشته باشند و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.