رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری استان اردبیل گفت: ۱۸ میلیون و ۵۴۵ هزار تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

امید نسیمی با بیان اینکه در ۷ ماهه گذشته محور نیر-اردبیل، آستارا-اردبیل و اردبیل آستارا بیشترین تخلف تردد فاصله غیرمجاز را به خود اختصاص داده اند گفت: در این مدت یک میلیون و ۵۲۳ هزار و ۷۵۸ تخلف در محور نیر- اردبیل، یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۲۹۶ تخلف در محور آستارا- اردبیل و یک میلیون و ۳۰۲ هزار و ۵۷۹ تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور اردبیل- آستارا ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل- آستارا در ۷ ماهه گذشته از ثبت ۶۷۸ هزار و ۱۸۳ تخلف تردد سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبرداد و گفت: در مدت یاد شده محور آستارا-اردبیل با ۱۱۶ هزار و ۵۶۲ تردد، اردبیل- سرچم با ۷۷ هزار تردد و اسالم- خلخال نیز با ۶۵ هزار و ۸۴۲ ترددجزوه محور‌های پرتخلف استان در تردد سبقت غیر مجاز است.

نسیمی ثبت ۱۰ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۲۲۹ تردد را در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل یادآور شد و گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۷ میلیون و ۲۸۸ هزار تردد بود در ۷ ماهه امسال ۴۳ درصد افزایش را شاهد هستیم.

او ۸ درصد از کل تردد استان را مربوط به وسیله نقلیه سنگین عنوان کرد و افزود: انتظار داریم رانندگان با رعایت سرعت و سبقت مطمئنه جهت حفظ جان خود وسایر مترددین به علائم راهوردر جاده‌ها توجه داشته باشند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محور‌های استان خبردادو از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.