عضو کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:در شهر اصفهان مباحث تفریحی و ورزشی برای بانوان عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

احمدرضا مصور گفت: چند منطقه در شهر اصفهان وجود دارد که دارای محرومیت است، لذا شهرداری اصفهان در ادوار مختلف تلاش کرده است این محرومیت‌ها را کاهش دهد؛ در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

او با تاکید بر تلاش شورای اسلامی شهر برای ارتقاء امکانات رفاهی بانوان این کلان‌شهر، گفت: در شهر اصفهان در زمینه تفریحی و ورزشی برای بانوان عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد که باید مورد رسیدگی قرار گیرد، لذا در بودجه سال آینده شهرداری به این موارد توجه می‌شود.

عضو کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص پروژه‌های عمرانی و خدماتی در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان که به‌تازگی در قالب برنامه «به احترام مردم اصفهان» مورد بهره‌برداری قرار گرفت، تصریح کرد: از جمله رضایتمندی‌های شهروندان در این منطقه، آسفالت معابر بود، این در حالی است که اقدامات صورت گرفته از خواسته‌ها و الزامات طبیعی هر شهر است.

او ادامه داد: مدیریت شهری ششم اصفهان در راستای بهبود شرایط زندگی شهروندان، نسبت به محرومیت‌زدایی به طور متمرکز در حال فعالیت است و در قالب میز محلات، میز فرهنگ و سایر حوزه‌ها در معاونت‌های مختلف خدمت می‌کند.

شهرک مبل احداث شود

مصور با اشاره به نظرات و انتظارات شهروندان ساکن در منطقه رهنان، خاطرنشان کرد: در این منطقه وجود بافت فرسوده و نپرداختن به توسعه فعالیت‌های تجاری و مشارکتی مشکل‌آفرین است، در حالی که با توجه به ویژگی‌های رهنان، این منطقه در تولیدات مصنوعات چوبی و مبل‌سازی پیشتاز است و باید برای احداث شهرک مبل‌سازی اقدامات لازم صورت گیرد و موضوعات مربوط به بافت فرسوده نیز با استفاده از مباحث بازآفرینی شهری پیگیری شود.

او تصریح کرد: در منطقه رهنان مباحثی همچون آسفالت معابر و زیرساخت‌های شهری همچنان دچار عقب‌ماندگی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص پروژه‌های محله‌محور و تأثیر آن در محرومیت‌زدایی مناطق، گفت: محرومیت‌زدایی امکان زیست بهتر شهروندان را در هر شهر رقم می‌زند، لذا در شورای ششم، همکاران با تاکید بر این مسئله که اصفهان شهر زندگی باشد، به عنوان یک شعار محوری توافق کردند.

او گفت: محرومیت‌زدایی و ایجاد زیرساخت‌ها و کم‌کردن فاصله نقاط محروم با لحاظ استاندارد‌های شهری کمک می‌کند که مردم احساس بهتری از زندگی در شهر و منطقه داشته باشند و ما برای تحقق این هدف تلاش می‌کنیم.

منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار